Friday, February 6, 2009

bila saya suka.

bila saya suke, saya gumbira.
bila saya gumbira, saya suke bercerita.
bila saya bercerita, saya bercakap.
bila saya bercakap, saya tak reti diam.
bila saya tak reti diam, saya mula buat bising.
bila saya buat bising, saya mula jadi monyet.
bila saya jadi monyet, saya tak reti duduk diam.
bila saya tak reti duduk diam, tak ramai yg boleh tahan.
bila ramai yg tak tahan, saya susah nak cari kawan.
bila susah nak cari kawan, saya pun malas nak berkawan.
bila malas nak berkawan, saya 'kasih' kawan yg ada.
bila saya kasih, bermakna saya sayangkan mereka.
bila saya dah sayang, akan ade sorg yg saya terlalu syg.
bila dah terlalu sayang, saya jadi suka la.
bila saya suke, saya jadi gumbira.
bla bla bla.

saya suke bercakap. tapi tak suker menaip.
so, bila untuk blogspot, saya akan cakap

"blogspot diari aku, tempat aku luah perasaan jadi aku mesti taip."


*elakkan menegur saya di myspace sebab saya tidak suka menaip disana!


1 ciuman:

halmi said...

eh ade bila2 jgk