Monday, March 16, 2009

gadis...kenapa???

hey gadis,
aku punya soalan untuk kau

Kenapa kau terlalu setia terhadap cinta
sedangkan si cinta hati seperti menjauhkan diri?

Kenapa perlu setia menanti kalau
kau sendiri sudah merasa was-was terhadap dia?

Kenapa perlu setia berdiri disisi dia kalau
kau merasakan cinta kalian terasa hambar?

Gadis...kenapa perlu kau bersama dia lagi?
Gadis...kenapa perlu kau begitu teguh menanti?
Gadis...kenapa tidak kau pergi dari dia?

4 ciuman:

fezaL Mohd said...

hy gadis anda cari lah jalan penyelesaian sebaik mungkin. ;)

aniqa said...

sbb banyak yg dah sy kongsi dgn dye.dan byk perkara pertama dah sy buat ngn dye buat sy syg sgt kat dye smpai dye jauh dari sy ;(

Naniey said...

salam..nejejak akmo...sj jenjalan blog kamo ni..tak tau nak tglkan jejak camne..so coment

LavENDer Wind said...

kerna pada hari ini terselit pada kau satu rasa bernama cinta

kerna kau si pemuja cinta, yg setia pada hati dan rasa

relakan kau dgn rasa cintamu hari ini, hingga nanti kau berhenti mnyintainya sendiri...