Thursday, June 25, 2009

curhatku

Dengarkan curhatku
tentang si dia yang mencuri hatiku
bertapa manisnya senyuman di bibir dia
buatkan malam ini aku tidak bisa tidur lena

Dengarkan curhatku
tentang si dia yang mencuri hatiku
bertapa peliknya bila aku mencuri lihat dia
dia juga melihat aku sama

jujurlah padaku
kau juga menyimpan rasa cinta
seperti aku
katakanlah padaku
perasaan itu untuk aku kasih
biar satu hari nanti akan bersatu

6 ciuman:

Aloy Paradoks said...

itu namanya pencuri penuh mistik

LavENDer Wind said...

maka aku doakan kebahagiaanmu ...
semoga nanti dia perasan kasihmu
semoga nanti dia jujur berkasih denganmu...
doa

Wolfis Black said...

:)

zaidharis said...

curi hati,
curi hati hati,
hati hati.

:)

dan,
oh,
salam kenal.

Aloy Paradoks said...

Gua mewakili seluruh ahli PARADOKS mengucapkan selamat ber Ramadhan kepada kalian dan moga Ramadahan kali ini menjanjikan seribu kerahmatan buat kita semua. amin.
-Aloy Paradoks

Para Jamaludin said...

salam kenal.
suka puisi ini =)